NUOTOLINIS BENDRAVIMAS

                      Gegužės 4 diena yra Gaisrų sergėtojo diena. Šią dieną sprendėme klausimyną pasitikrindami žinias ką ir kiek žinome apie ugniagesius. Pasirodo žinome daug, žinome ir kokiu numeriu reikia išsikviesti pagalbą, ir su kuo bendradarbiauja ugniagesiai, kur įgyja išsilavinimą, į kokią pagalbą skuba. Reikėjo ir nupiešti namų planą, pažymėti duris, langus, pro kur galėtume pasprukti kilus gaisrui, kuriems piešti nepavyko, kalbėjosi su tėvais, kur ir kaip būtų galima išeiti kilus gaisrui.

                      Sprendėme edukacines užduotis: “Euro banknotai”. Reikia surūšiuoti visus Euro banknotus, “Transportas” – reikėjo rasti antrą dalį. “Geometrinės figūros”, reikia teisingai sudėlioti figūrėles,  Atminties lavinimo užduotis „Surasti vienodos vėliavas“ ir to pačiu prisiminkime kokios yra Europos šalys,“Laikrodis“ suraskite vienodą laiką. Reikia sujungti skaičius su laikrodžiu, „Dėlione“ – sudėti dėlione.

                      Mes nepamirštame ir mūsų jubiliatų, šia savaitę sveikinome su gimtadieniu mūsų jaunuolį Stanislovą.

                      Žiūrėjome edukacinius video apie saugumo laikymosi darbe.

                      Šia savaitę buvo dalijamasi ryto mankšta naudojant priemones, grupėje su paslaugų gavėjais ir jų artimaisiais, taip pat buvo pasidalinta rekomendacijomis kaip geriausia sėdėti prie kompiuterio, kokia padėtis taisyklinga ir rekomenduojama. Kasdien 10 val. vyko tiesioginė rytinė mankšta per „Messenger“ programėlę.

                      Kitos šios savaitės užduotys buvo labai įvairios ir ganėtinai aktyvios pokalbių metu ieškojome namie tam tikros spalvos ar išvaizdos daiktų, bendraudami mokėmės skaičiuoti ir žaidėme žaidimą „Europa“ atsakinėjome į kortelėse užduotus klausimus. Grupinių pokalbių metu atlikome užduotį apie gyvūnus, kurios metu iš nuotraukos reikėjo paaiškinti ką mato ir tai apibūdinti.

                      Sprendėme kryžiažodžius. Viename reikėjo įrašyti kokie gyvūnai yra pavaizduoti. Kitame reikėjo įrašyti pateiktas Europos valstybių sostines. Darėme skirtukus knygoms, prisiminėme pinigų skaičiavimą. Skaičiavome kiek liktų pinigų jei pirkčiau vienokį ar kitokį daiktą, kiek pavaizduotose piniginėse iš viso yra pinigų.

                      Turėjome vaizdo pokalbį, kurio metu žaidėme žaidimą “Kad geriau tave pažinčiau”. Metėme virtualų kauliuką, koks iškrisdavo skaičius tiek ėjome pirmyn langeliais, kuriuose buvo pateikti klausimai, į kuriuos reikėjo atsakyti. Kiekvienas sužinojome kažką naujo vieni apie kitus. Taip pat baigus žaidimą kiekvienas turėjome kažką gražaus pasakyti, palinkėti sau ir savo draugams. Kalbėjome, kad šiuo sunkiu laikotarpiu svarbu pagirti ar pasakyti gražų žodį netik draugams, šeimos nariams, bet ir sau.

                      Kartu su psichologe paslaugų gavėjai nuotoliniu būdu atliko įvairias emociniam intelektui lavinti ir psichologinei sveikatai palaikyti skirtas užduotis. Dalijamasi informacija apie jausmus, jų atpažinimą, priėmimą. Jaunuoliai skatinami dalintis jiems kylančiais sunkumais, bendradarbiauti juos sprendžiant.