Nuotolinis bendravimas tęsiasi

Keičiantis šių dienų įvykiams, grįžome vėl prie nuotolinio bendravimo. Su paslaugų gavėjais esančiais namuose atlikinėjome įvairias užduotis, bendravome. Pasidalinta mankštos filmuota medžiaga, kad nepamirštume kiekvieną dieną pasportuoti. Su kai kuriais buvo mankštinamasi ir individualiai per tam tikras programėles. Sprendėme matematikos, įvairias lavinamąsias užduotis, kryžiažodžius, testą patyčių tema, gaminome knygai skirtuką, darėme helovino tematika darbelius. Taip pat keliems paslaugų gavėjams įvairios užduotys buvo įdėtos į pašto dėžutę. Turėjome bendrą pokalbį, kurio metu prisiminėme kaip reikia apsisaugoti nuo viruso plitimo. Taip pat pokalbio metu, įstaigos psichologė, parekomendavo pratimą kaip sumažinti stresą ir pagerinti sau nuotaiką. Įstaigos psichologė bendravo ne tik bendruose užsiėmimuose. Turėjo individualių pokalbių su jaunuoliais, ieškojo būdų, kaip šiuo laikotarpiu visiems jaustis geriau. Kadangi dauguma pasiilgo užsiėmimų su šunimis tai mūsų keturkojis draugas prisijungė prie nuotolinio bendravimo ir sudalyvavo užsiėmime, kurio tema buvo „Jausmai“. Ant kamuoliukų buvo surašytos frazės, kurias ištraukus šuniui, paslaugų gavėjai turėjo pasakyti koks tai jausmas. Psichologe trumpai papasakojo iš kur kyla ir kokie yra keturi pagrindiniai jausmai, dėl ko svarbu išmokti atpažinti juos.

Nuotolinio bendravimo dieną pradedame nuo mankštos ir individualių pokalbių. Kasdien 10 val. vyko tiesioginė rytinė mankšta per „Messenger“ programėlę, susitarus iš anksto visi norintys tiesiogiai sportavo kartu. Nuolat visi kartu prisimename, kad mankštintis reikia kasdien, vieni kitus palaikome ir motyvuojame bendraudami. Dienai įsibėgėjus susirenkame visi nuotoliniame „bendravimo kambaryje“, kur sprendžiam viktorinas ir užduotis: „Lietuva“, „Šuo geriausias draugas“, „Vaisiai daržovės“, ”Tinkamas ir netinkamas elgesys”, “Korona virusas”, žaidžiam asociacijų žaidimus, laviname mąstymą ir tiesiog bendraujame. Taip pat diena paįvairiname įvairiomis kompiuterinėmis užduotimis: ”Euro monetos”, “Euro banknotai”, “Atskirk žmogaus ir gyvūno namus”, “Saugumo laikymasis”, per šias savaites reikėjo parodyti savo meninius sugebėjimus ir nuspalvinti moliūgą Helovino šventės progai ir pyragą minint pyragų dieną. Taip pat psichologė bendravo su jaunuoliais individualiai. Ieškojome būdų, kaip jaustis geriau šiuo laikotarpiu. Bendroje Facebook grupėje psichologė pasidalino kvėpavimo pratimu, kuris padeda greitai nurimti. Taip pat bendro pokalbio metu psichologė pristatė dėmesingo įsisąmoninimo pratimą 5-4-3-2-1, kuris padeda greitai ir paprastai nusiraminti ir susitelkti į tai, kas vyksta šiuo metu.

Džiaugėmės už savo jaunuolius, kad nepraranda geros nuotaikos ir su entuziazmo, prisitaiko prie aplinkybių.