Nuotolinis bendravimas 2020-11-09 – 2020-11-20

Nuotolinio bendravimo dieną pradedame nuo mankštos. Kasdien 11 val. vyko tiesioginė ryto mankšta per „Messenger“ programėlę, susitarus iš anksto visi norintys tiesiogiai galėjo prisijungti ir sportuoti matydami vieni kitus. Pirmadieniais buvo įkelti nufilmuoti mankštos video, sportuoti tiems kurie neprisijungia tiesiogiai arba nori sportuoti vėliau. Trečiadienį buvo sukurtas video su paslaugų gavėjų nuotraukomis, užduotis buvo pasakyti arba pakomentuoti kur padaryta nuotrauka arba kurioje vietoje vyksta veiksmas, užduotis buvo puikiai įvertinta, visiems patiko.

Esant rudeniškam orui ir slogiai nuotaikai, surengėme nuotraukų konkursą „Rudens spalvos“. Kiekvienas ieškojo gražių vaizdų, kompozicijų, kad galėtume pasidžiaugti rudens spalvomis, kokios jos gali būti ryškios ir kiek daug atspalvių. Už nuotraukas balsavo darbuotojai, kurie nežinojo kuri kieno nuotrauka. Susumavus balsus, nuotoliniu būdu paslaugų gavėjams parodėme kokios nuotraukos dalyvavo ir paskelbėme nugalėtojus, kurie bus apdovanoti pasibaigus karantinui.

Nuotolinio bendravimo veiklas papildė dar viena veikla. Paslaugų gavėjai turėjo galimybę prisijungti prie tiesioginio video kambario „rankdarbiai“ ir pasigaminti kalėdinių darbelių.

Su psichologe sprendėme jausmų kryžiažodį, darėme pratimą “3 geri dalykai”. Taip pat minėjome Tarptautinę tolerancijos dieną, kurios metu kalbėjome apie toleranciją, sprendėme tolerancijos kryžiažodį, dėliojome tolerancijos dėlionę, taip pat žaidėme žaidimą “tu man patinki”.  Psichologė ir toliau su jaunuoliais bendravo individualiai, mokėmės atsipalaidavimo būdų ir ieškojome šio karantino laikotarpio privalumų.

Sprendėme kompiuterines edukacines užduotis: “Surūšiuok atliekas”, „Gyvūnai ir emocijos“, “Dėmesys ir pastabumas”, “Socialiniai įgūdžiai”, “Transportas”, „Apranga žiemą“, „Metų laikai“, „Spalvos“, “Kaip augame”. Grupinio video pokalbio metų organizavome interaktyvus žaidimus, viktorinas, lavinimo užduotis.

Mokėmės lyginius, nelyginius skaičius, žaidėme stalo žaidimą „100“, paveikslėliuose ieškojome objektų ir kiek jų yra, ieškojome istorinių įvykių, siuvinėjome paveikslėlius, pildėme anketas. Visi per bendrą vaizdo pokalbį žaidėme žaidimą „Išvardink 3“, taip pat kalbėjome apie tai ką reikėtų daryti kilus gaisrui. Šių dviejų savaičių laikotarpyje turėjome išskirtinę užduotį – miesto orientavimasis, reikėjo atspėti kas buvo vaizduojama.