„Paslaugų organizavimo ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas, teikiant socialinę paramą Klaipėdos miesto savivaldybėje“


KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA SIEKIA GERINTI PASLAUGŲ ORGANIZAVIMĄ IR ASMENŲ APTARNAVIMO KOKYBĘ, TEIKIANT SOCIALINĘ PARAMĄ KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖJE

Klaipėdos miesto savivaldybės administracija įgyvendina projektą „Paslaugų organizavimo ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas, teikiant socialinę paramą Klaipėdos miesto savivaldybėje“  (projekto kodas Nr. 10.1.3-ESFA-R-920-31-0003). Projektas yra įgyvendinamas pagal 2018 m. gegužės 21 d. pasirašytą projekto finansavimo sutartį tarp Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos ir viešosios įstaigos Europos socialinio fondo agentūros.

Finansavimo sutartimi numatyta, kad projekto įgyvendinimui skiriama ES lėšų iki 265 115,00 Eur ir savivaldybės biudžeto lėšų iki 46 785,00 Eur.

Projekto pradžia: 2018 m. gegužės 21 d.

Numatoma projekto pabaiga: 2021 m. gegužės 21 d.

Projekto tikslas – didinti Klaipėdos miesto savivaldybėje gyvenančių asmenų pasitenkinimą aptarnavimo viešojo valdymo institucijose kokybe ir teikiamų paslaugų prieinamumu visuomenei. Projekto rezultatų pagrindiniai naudos gavėjai bus Klaipėdos miesto savivaldybės gyventojai, kuriems teikiamos paslaugos bus optimizuojamos, taip pagerinant teikiamų paslaugų kokybę. Numatomos vykdyti veiklos savivaldybėje bei socialinę paramą teikiančioje biudžetinėje įstaigoje BĮ neįgaliųjų centro „Klaipėdos lakštutė“ socialinės paramos teikimo ir asmenų aptarnavimo naudojamų IS procesų peržiūra, sukurta (įsigyta) ir įdiegta veiklos organizavimo procedūra, kokybės vadybos metodas (LEAN), Piliečių chartijos, paslaugų kokybės standarto parengimas.

Puslapis "„Paslaugų organizavimo ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas, teikiant socialinę paramą Klaipėdos miesto savivaldybėje“ " atnaujintas 2019-06-25